5/29/2013
5/26/2013
5/24/2013
5/21/2013
5/15/2013
TRABALLO DE EXPRESIÓN CORPORAL BACHARELATO
Durante o mes de maio realizaredes un proxecto que intentará unificar os conceptos de arte e corpo ( nunha entrada anterior visteis as diferentes posibilidades que poden existir). Tedes que buscar o cómo crear un proxecto que unifique esa idea e ademais sexa capaz de relacionala cun tema transversal ( un valor o principio aceptado de forma xeral como positivo para sociedade).
Os grupos dividiránse en formacions de 4 o 5 alumnos/as como máximo. O traballo grupal terá a seguinte estructura:
a) TÍTULO DO TRABALLO
b) COMPOÑENTES
c) TEMPORALIZACIÓN DE CADA PARTE ( cando estará realizada cada unha das partes do traballo)
d) CORPO DO TRABALLO. Cada componente terá asignada unha función na elaboración do traballo teórico, que terá:
1 -Xustificación do proxecto e resumen:
a) que tipo de manifestación é , por qué, que características teñen ese tipo de manifestacións e exemplos similares )
b) Qué tema transversal ha seleccionado o meu grupo,definición e motivos da selección.
-Resumen global do proxecto e relación de elementos materiais necesarios para a sua realización e temporalización ( datas nas que será realizada cada parte e persoas encargadas)
2 -Guión (todo aquello que se dice, se hace o sucede)
3-Guión técnico e story board ( nos grupos de 5 cada unha destas partes será realizada por unha persoa): aspectos a ter en conta na execución técnica en relación o guión e representación gráfica das esceas
4 -Rexistro (constancia do realizado). Fotografías, presentación, vídeo...
e)CONCLUSIÓNS (análisis do proyectado frente o resultado final): Grupal.
Cada unha das partes permitirá valorar a implicación do/a alumno/a no proxecto grupal. Non valorarase a calidade técnica das mesmas. Só serán unha forma de contar de diferente forma (e cos medios que cada un considere mais apropiado) un mesmo proxecto.
O TRABALLO SERÁ REALIZADO NUNHA ÚNICA ENTRADA NO BLOG ASIGNADO. A Etiqueta será a do título do traballo
Os grupos dividiránse en formacions de 4 o 5 alumnos/as como máximo. O traballo grupal terá a seguinte estructura:
a) TÍTULO DO TRABALLO
b) COMPOÑENTES
c) TEMPORALIZACIÓN DE CADA PARTE ( cando estará realizada cada unha das partes do traballo)
d) CORPO DO TRABALLO. Cada componente terá asignada unha función na elaboración do traballo teórico, que terá:
1 -Xustificación do proxecto e resumen:
a) que tipo de manifestación é , por qué, que características teñen ese tipo de manifestacións e exemplos similares )
b) Qué tema transversal ha seleccionado o meu grupo,definición e motivos da selección.
-Resumen global do proxecto e relación de elementos materiais necesarios para a sua realización e temporalización ( datas nas que será realizada cada parte e persoas encargadas)
2 -Guión (todo aquello que se dice, se hace o sucede)
3-Guión técnico e story board ( nos grupos de 5 cada unha destas partes será realizada por unha persoa): aspectos a ter en conta na execución técnica en relación o guión e representación gráfica das esceas
4 -Rexistro (constancia do realizado). Fotografías, presentación, vídeo...
e)CONCLUSIÓNS (análisis do proyectado frente o resultado final): Grupal.
Cada unha das partes permitirá valorar a implicación do/a alumno/a no proxecto grupal. Non valorarase a calidade técnica das mesmas. Só serán unha forma de contar de diferente forma (e cos medios que cada un considere mais apropiado) un mesmo proxecto.
O TRABALLO SERÁ REALIZADO NUNHA ÚNICA ENTRADA NO BLOG ASIGNADO. A Etiqueta será a do título do traballo
5/14/2013
TRABALLOS DE EXPRESIÓN CORPORAL 3º
Aunque a proba de expresión corporal se iba a dirixir á realización dunha coreografía, para permitir desenvolver a creatividade e que tengan unha maior presencia os intereses particulares, permitirase que os alumnos/as podan realizar un proxecto que poda facer referencia a calquera tipo de manifestación de expresión corporal no sentido máis amplo (o cal non descarta que podan ser tamén o baile nun sentido tradicional).
A valoración da parte práctica terá en conta os seguintes aspectos:
-Orixinalidade
-Aspectos estéticos e creativos
-Participación
-Traballo durante as sesións preparatorias
-Participación de forma activa nas diferentes actividades expresivas.
-Superación de medos e inhibicións motrices.
-Valoración positiva do uso expresivo do corpo e do movemento, aceptando a propia imaxe, tendo unha actitude desinhibida.
-Valoración das producións culturais que existen no campo da expresión corporal
-Realización de coreografías o proxectos que podan catalogarse como de expresión corporal.
O traballo teórico terá a seguinte estructura:
1ª Fase: Aspectos xerais do traballo (grupos de 4 o 5)
Elexir un valor o principio que sexa positivo transmitir.
Definir de forma breve el cómo y el qué imos facer
2ª Fase: Individual ( tres páxinas)
.Título
. Resumen do proxecto
. Guión do meu proxecto ideal
3ª Fase: Posta en común
Combinar os proxectos individuais e crear un común
.Título
.Resumen
.Guión ( o coreografía)
.Rexistro ( o realización)
. Grupos de 4 o 5
. 6 clases para preparar o proxecto
. Presentación na clase
Finalizada a fase de traballo conxunto realizarase unha proba escrita de carácter individual
A valoración da parte práctica terá en conta os seguintes aspectos:
-Orixinalidade
-Aspectos estéticos e creativos
-Participación
-Traballo durante as sesións preparatorias
-Participación de forma activa nas diferentes actividades expresivas.
-Superación de medos e inhibicións motrices.
-Valoración positiva do uso expresivo do corpo e do movemento, aceptando a propia imaxe, tendo unha actitude desinhibida.
-Valoración das producións culturais que existen no campo da expresión corporal
-Realización de coreografías o proxectos que podan catalogarse como de expresión corporal.
O traballo teórico terá a seguinte estructura:
1ª Fase: Aspectos xerais do traballo (grupos de 4 o 5)
Elexir un valor o principio que sexa positivo transmitir.
Definir de forma breve el cómo y el qué imos facer
2ª Fase: Individual ( tres páxinas)
.Título
. Resumen do proxecto
. Guión do meu proxecto ideal
3ª Fase: Posta en común
Combinar os proxectos individuais e crear un común
.Título
.Resumen
.Guión ( o coreografía)
.Rexistro ( o realización)
. Grupos de 4 o 5
. 6 clases para preparar o proxecto
. Presentación na clase
Finalizada a fase de traballo conxunto realizarase unha proba escrita de carácter individual
5/08/2013
PERFORMANCE
A veces los límites entre diferentes disciplinas son muy difusos, pues estos no son sino artificios creados para comprender mejor la realidad.
Existen esos espacios donde se conjugan arte-expresión-cuerpo y que probablemente por estar en esa línea no suelen ser tratados ni desde la educación plástica ni desde la educación física.
La expresión corporal es algo más que las disciplinas tradicionales (baile, teatro, mimo...) y éstas pueden representar algunas de esas manifestaciones
Performance
Happening
Arte de Acción
Fluxus
Situacionismo
Existen esos espacios donde se conjugan arte-expresión-cuerpo y que probablemente por estar en esa línea no suelen ser tratados ni desde la educación plástica ni desde la educación física.
La expresión corporal es algo más que las disciplinas tradicionales (baile, teatro, mimo...) y éstas pueden representar algunas de esas manifestaciones
Performance
Happening
Arte de Acción
Fluxus
Situacionismo
Suscribirse a:
Entradas (Atom)